- Про нас
- Питання та відповіді
- Гарантія якості
- Доставка і оплата
- Як зробити замовлення
- Контакти
- Політика публікації коментарів та відгуків
- Правила та умови повернення товару
- Маркетингова політика
- Редакційна політика
- Реєстраційні документи
- Всі ліцензії партнерів
- Сертифікати та нагороди
- Бонусна програма
- Наша команда
Постановою Кабінету Міністрів України «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист споживачів» від 19 березня 1994 року №172 затверджено перелік товарів, які за наявності належної якості не підлягають обміну чи поверненню, якщо вони не задовольняють споживачів з будь-яких причин. Зокрема, дія вказаного положення поширюється на:
- лікарські засоби та медпрепарати;
- гігієнічні вироби;
- предмети, призначені для санітарних цілей;
- товари, чутливі до дії світла (наприклад, рентгенівська плівка);
- корсетні вироби;
- товари парфумерно-косметичного ряду;
- ліки та засоби, що мають аерозольну упаковку.
При належній якості товарів із вищезгаданого переліку аптека залишає за собою право відмовити клієнту в обміні чи поверненні продукції.
Правила повернення товарів
Медикаментозні препарати можуть бути повернуті клієнтом лише за наявності документа, що підтверджує покупку та оплату. Також аптека має право вимагати надання документа, в якому зафіксовано та відображено факт неналежної якості придбаного покупцем товару.
До таких документів належать:
- офіційний висновок лабораторії, підпорядкованої територіальному органу Держлікслужби або уповноваженій лабораторії, який виявив та зафіксував неналежну якість лікарського засобу;
- розпорядження Держлікслужби, згідно з яким медикаментозний препарат має бути знятий з обігу.
Крім того, згідно з Постановою КМУ від 22.09.2021 року №1002, споживач має право повернути придбаний товар у разі:
- пошкодження первинної чи вторинної упаковки медикаменту;
- закінчення терміну придатності лікарського засобу;
- уповноваженим органом опубліковано заборону реалізації та застосування лікарського засобу;
- невідповідності доставленого товару раніше узгодженій кількості, назві, складу, формі випуску та іншим критеріям.
У зазначених випадках клієнт може відмовитися від товару без його подальшої оплати або вимагати повернення коштів, якщо покупка здійснювалася за передоплатою.