- О нас
- Как сделать заказ
- Доставка и оплата
- Гарантия качества
- Вопросы и ответы
- Контакты
- Политика публикации комментариев и отзывов
- Правила и условия возврата товара
- Маркетинговая политика
- Редакционная политика
- Регистрационные документы
- Все лицензии партнеров
- Сертификаты и награды
- Бонусная программа
- Наша команда
Умови участі у Бонусній програмі
Робіть покупки в аптеках "Мед-сервіс", що беруть участь в Бонусній програмі, накопичуйте бонуси і використовуйте їх для оплати наступних покупок! Нарахування та списання бонусів відбувається за вказаним клієнтом номером телефону. Зареєструватися у Бонусній програмі можна на касі у фармацевта аптеки "Мед-сервіс". Нарахування бонусів починається з першої покупки.
Розрахунок бонусів виконує система (автоматично). 1 бонус = 1 гривня. Бонусний відсоток від суми чеку становить 5%. У разі, якщо на товар перетинається кілька акційних пропозицій, то нараховується максимальний бонус з існуючих пропозицій. Товари з асортименту, що віднесено до «Маркетингових акцій», а також Call-центр замовлення, Інтернет магазин замовлення, Таблеткі.юа замовлення, Аптека24 замовлення, Лікі24 замовлення, GeoApteka замовлення - не беруть участь у списанні та накопиченні бонусів.
Максимальна знижка за рахунок списання бонусів становить 30%.
Період для активації бонусів - 24 години після нарахування бонусу.
Період згорання бонусів - 90 днів після нарахування, якщо протягом заданого періоду учасник не використовує бонуси. У разі повернення товару бонуси, які були нараховані за покупку даного товару, списуються з клієнта.
У Бонусній програмі беруть участь всі аптеки бренду "Мед-сервіс".
Компанія "Мед-сервіс" залишає за собою право змінювати умови Бонусної програми, вказавши всі актуальні зміни в даному розділі.
ПРАВИЛА БОНУСНОЇ ПРОГРАМИ «МС-Клуб» Правила визначають умови участі у Бонусній програмі «МС-Клуб», яка проводиться на території України в мережі аптек «Мед-сервіс» (ТОВ фірма «Мед-сервіс», ТОВ «Мед-сервіс», ТОВ «Мед-сервіс Львів», ТОВ «Мед-сервіс Юг», ТОВ «Мед-сервіс Днепр», ТОВ «Мед-сервіс Харків»), (далі — «Місце проведення Програми»), у період з (дата) 2018 року до (дата) 2025рік (надалі «Період проведення Програми»).
1. ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ. «Програма» — Бонусна програма «МС-Клуб», яка є комплексом дій і заходів, що надають Учасникові можливість одержувати й використовувати Бонусні гривні при купівлі Учасником товарів у Місці проведення Програми. «Правила Програми» — дані Правила, що надаються для ознайомлення кожному Учасникові шляхом розміщення на Сайті Програми https://online-apteka.com.ua/ua/, та які визначають обсяг прав і обов'язків Виконавця й Учасника при участі у Програмі. «Учасник Програми» / «Учасник» — фізична особа, яка набула повної цивільної дієздатності у зв'язку з досягненням 18 років або відповідно до норм чинного законодавства, яка є споживачем у розумінні Закону України «Про захист прав споживачів», безумовно погодилася з зазначеними Правилами, шляхом заповнення та підписання Анкети у паперовому вигляді або шляхом заповнення та збереженням реєстраційної форми на Сайті Програми med-service.com.ua, у якої відсутні будь-які обмеження щодо участі у Програмі, яка підтвердила свою участь у ній і була схвалена Виконавцем як Учасник на період дії Програми та надала свою згоду на участь у Програмі. «Виконавець Програми» / «Виконавець» — ТОВ фірма «Мед-сервіс», ТОВ «Мед-сервіс», ТОВ «Мед-сервіс Львів», ТОВ «Мед-сервіс Юг», ТОВ «Мед-сервіс Днепр», ТОВ «Мед-сервіс Харків» особи, які є власниками Програми, володіють винятковими правами управління, розвитку та її реалізації. «Анкета» — паперова реєстраційна форма, яка видається Учасникові для особистого заповнення у Місці проведення Програми, особисте заповнення якої є заявою особи, що підтверджує бажання стати Учасником Програми, її згодою з усіма Правилами Програми, яка містить персональні дані і є акцептуванням Програми (однозначною, безумовною і безвідкличною згодою з Програмою та підтвердженням участі у ній), в тому числі згодою на використання, обробку, включаючи збір і зберігання Персональних даних, передачу їх третім особам відповідно до умов законодавства про захист персональних даних, що знаходяться в Анкеті, на умовах даної Програми. «Бонус» — умовні одиниці (економії), що нараховуються на Рахунок Учасника при здійсненні ним купівлі товарів (окрім подарункових сертифікатів), які реалізуються у рамках Програми, а також за виконання певних дій у рамках спеціальних пропозицій і акцій Програми. «Спеціальні Бонуси» — це ті Бонуси, які створюються індивідуально для кожного учасника Бонусної програми «МС-Клуб», виходячи з інтересів і купівельних звичок, як вдячність за участь у клубі, також, до знаменної події і т.п. «Сайт Програми» — Інтернет-сайт, що знаходиться за адресою med-service.com.ua, за допомогою якого здійснюється інформаційна підтримка Учасників Програми та надаються додаткові сервіси у рамках Програми. «Інформаційний центр Програми» — основні засоби інформаційної підтримки Учасників, а саме Сайт Програми med-service.com.ua та телефон Гарячої лінії 0 800 505 253. Всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних телефонів у межах України є безкоштовними, дзвінки з мобільних телефонів оплачуються згідно з тарифами оператора зв’язку. «Спеціальна пропозиція» — заохочення, економії, та/або інші рекламні заходи, якими можуть скористатись лише Учасники Програми.
2. УЧАСТЬ У ПРОГРАМІ. 2.1. До участі в Програмі допускаються особи, які набули статусу Учасника Програми. 2.2. Обов'язковою умовою участі у Програмі є заповнення і підписання Анкети. 2.3. Учасник Програми зобов'язаний самостійно відстежувати зміни в умовах участі у Програмі. Повний текст актуальних Правил доступний на офіційному сайті Виконавця за адресою med-service.com.ua. 2.4. Виконавець має право в будь-який час в односторонньому порядку, без будь-яких негативних наслідків для себе змінювати перелік товарів, на які поширюватимуться умови Програми, та без індивідуального попередження про такі зміни кожного індивідуального Учасника
3. РЕЄСТРАЦІЯ УЧАСНИКА 3.1. Особі (споживачу), яка виявила бажання взяти участь у Програмі, необхідно зареєструватися по номеру телефона в аптеці «Мед-сервіс». Зареєструватися можливо на наступних умовах: 3.1.1. Шляхом заповнення паперовоі Анкети Учасник підтверджує, що він ознайомився та погодився з даними Правилами участі у Програмі й зобов'язується їх виконувати. 3.2. Учасник при заповнені Анкети обов’язково має вказати коректні П.І.Б., дату народження, контактний телефон та інші обов'язкові для заповнення дані, надання яких вимагає Анкета. 3.3. Паперові Анкети приймаються до реєстрації у Програмі лише у разі, якщо вони повністю та розбірливо заповнені та підписані Учасником. Неправильне заповнення Анкети є підставою для її повернення Учаснику та відмови у реєстрації. 3.4. Паперова анкета вважається дійсною та може бути зареєстрована у Програмі тільки за наявності підпису Учасника. 3.5. Кожен Учасник Програми може зареєструвати на своє ім’я лише по одному номеру телефона, придбавши товар на будь яку сумму3.6. На один номер мобільного телефону може бути зареєстрована лише однин Участник. 3.7. Якщо при реєстрації Учасник програми зазначив недійсний номер телефону, Виконавець Програми має право заблокувати її без повідомлення Учасника. 3.8. У разі зміни персональних даних (номер мобільного телефону, адреса електронної пошти, місце проживання тощо), Учасник самостійно вносить їх у розділі Особиста інформація у Особистому кабінеті на Сайті Програми med-service.com.ua, або повідомляє Виконавця шляхом звернення на Гарячу лінію 0 800 505 253. 3.10. У разі втрати або крадіжки номера телефона Учасника, Учасник зобов'язаний повідомити про це Виконавця за номером Гарячої лінії 0 800 505 253, повідомивши ПІБ. У цьому випадку Номер блокується і Учаснику буде запропонована заміна реєстраці. 3.12. Бонуси на картці дійсні протягом 3 місяців з дня активації, після закінчення терміну всі невикористані Бонуси анулюються.
4. БЛОКУВАННЯ НОМЕРУ. 4.1. Учасник може припинити участь у Програмі, повідомивши про це Виконавця за телефоном Гарячої лінії 0 800 505 253, при цьому зазначивши номер телефона. 4.2. Виконавець має право відмовити Учаснику в участі у Програмі без пояснення причини. 4.3. Виконавець має право, без будь-яких негативних наслідків для себе, заблокувати Номер телефону та припинити участь у Програмі будь-якого Учасника без попередження, у тому числі, якщо Учасник: · не дотримується Правил Програми або порушує інші угоди між Учасником та Виконавцем. Факт недотримання Правил Програми визначається одноосібно Виконавцем і не підлягає оскарженню; · зловживає або, на думку Виконавця, недобросовісно використовує умови Програми або інші додаткові умови при реалізації Програми. Факт зловживання або несумлінного користування умовами Програми визначається одноосібно Виконавцем і не підлягає оскарженню; · надає Виконавцю інформацію, яка не відповідає дійсності; · не використовує Номер більше 3 місяців поспіль; · по Номеру телефона здійснюється більше 10-х нарахувань і / або знять Бонусних гривень в один день в одному місті; · відмовляється від надання дозволу на використання його персональних даних. 4.4. У разі припинення участі у Програмі або блокування Номера учасника, Бонуси можуть бути анульовані, а Номер може бути заблокованим.
5. НАРАХУВАННЯ БОНУСНИХ ГРИВЕНЬ. 5.1. Нарахування Бонусів на Картку у момента купівлі товарів (формування чека) у рамках Програми й/або виконання Учасником певних дій у рамках спеціальних пропозицій і акцій Програми, якщо для цього є всі необхідні технічні можливості (присутній Інтернет-зв’язок каси Місця проведення Програми з центральною базою даних Виконавця) з використанням Картки. 5.2. Списання бонусних гривень, участі у всіх акціях, пов’язано з бонусною програмою через SMS авторизацію. 5.3. У випадку відсутності Інтернет-зв’язку під час здійснення покупки Учасник отримує касовий чек, в якому у розділі «Стан Бонусних гривень» буде визначено кількість Бонусів, що повинні бути нараховані за дану покупку протягом 1-го робочих днів з моменту покупки. 5.3.1. У випадку не звернення Учасника до Виконавця щодо зарахування Бонусів на Картку, Виконавець не несе жодної відповідальності щодо зарахування Бонусів за касовим чеком покупки під час відсутності Інтернет-зв’язку. 5.4. Бонуси не нараховуються при купівлі подарункових сертифікатів, при використанні ваучера знижки. 5.5. Базове правило нарахування Бонусів: 5.5.1. За 1 повну гривню нараховується 0,05 Бонус. Округлення завжди відбувається до цілого числа до меншого значення. 5.5.2. Нарахування Бонусних гривень відбувається за будь-якої форми оплати (готівковий розрахунок, банківською карткою). 5.6. Виконавець, у рамках спеціальних пропозицій і акцій, має право нараховувати додаткову кількість спеціальних Бонусів наступним чином: · Якщо проводиться накопичування Бонусів на окремі позиції покупки (у випадках проведення акцій із додатковим накопиченням Бонусів на окремі позиції, індивідуальне надання знижки на весь асортимент, певну групу товарів, певний бренд і т.п.), то нарахування Спеціальних Бонусів проводиться на суму вартості позиції без урахування економій. 5.6.1. Термін дії спеціальних Бонусів можна перевірити за телефоном Гарячої лінії 0 800 505 253. 5.7. Документом, що підтверджує обов’язок Виконавця зарахувати Бонуси учаснику є оригінал касового чеку Учасника з інформацією про нараховані Бонусів і Номер телефона, який був використан під час купівлі товару за вказаним касовим чеком. 5.8. Строк дії Бонусів становить 3 місяці з дати їх зарахування на Картку Учасника. Після закінчення строку дії Бонусів вони втрачають свою силу і не підлягають будь-якому подальшому використанню. 5.9. Строк дії Бонусів може бути припинений достроково у разі закінчення періоду проведення Програми. 5.10. Бонуси не будуть нараховуватися і не будуть списуватися на замовлення Інтернет-проекту, Call-центр замовлення, Інтернет магазин замовлення, Таблеткі.юа замовлення, Аптека24 замовлення, Лікі24 замовлення, GeoApteka замовлення
6. СПИСАННЯ БОНУСНИХ ГРИВЕНЬ. 6.1. Учасник Програми зобов'язаний повідомити касиру Виконавця про бажання придбати товар із використанням Бонусів, які накопичуються за Номером телефона Учасника. 6.2. Учасник може списати Бонуси у розмірі не більше 30% від всієї суми чека. 6.3. Виконавець залишає за собою право обмежувати перелік товару, при придбанні якого Учасник може використовувати Бонуси. 6.4. Бонуси не є платіжним засобом, не мають готівкового вираження, не дають права на одержання їх у грошовому еквіваленті та не підлягають поверненню. 6.5. Бонуси, що нараховані за Номером телефрна і права, що надані йому у рамок Програми, не можуть бути продані, передані або відступлені іншій особі чи використані іншим чином, окрім як у порядку, передбаченому даними Правилами. 6.6. Виконавець не несе відповідальності за несанкціоноване використання Номеру телефона Учасника. 6.7. Використання Бонусів можливе через 24 години після нарахування 6.11. Дія Програми нарахування і використання Бонусів не поширюється на покупку подарункових сертифікатів. 6.8. Спеціальні Бонуси автоматично списуються повною сумою, не можна їх витрачати частинами.
7. НАРАХУВАННЯ РЕШТИ НА БОНУСНУ КАРТКУ. 7.1. За бажанням Учасника решта від суми, що надається для сплати за покупку, може бути зарахована на Картку частково або повністю (але загальною сумою не більше 10 гривень) у якості Бонусів. 7.2. Нарахування решти відбувається у момент купівлі товарів (формування чека), якщо для цього є всі необхідні технічні можливості (присутній Інтернет-зв’язок каси Місця проведення Програми з центральною базою даних Виконавця) з використанням Номеру телефона. 7.3. У випадку відсутності Інтернет-зв’язку під час здійснення покупки із застосуванням Номеру телефона, Учасник отримує касовий чек, в якому у розділі «Стан Бонусних гривень» буде визначено кількість Бонусів (в тому числі решти від наданої до сплати за покупку суми), що повинна бути нарахована за дану покупку протягом 3-х робочих днів з моменту покупки. Якщо в інших розділах «Стану Бонусів» буде вказано «0», це означає, що Бонуси за здійснену покупку ще не зараховано на Картку Учасника. За таких умов Учасник має право звернутися до Виконавця за телефоном Гарячої лінії 0 800 505 253, обов’язково маючи копію касового чеку, за яким була здійснена покупка, з метою перевірки «Балансу Бонусів» та зарахування не зарахованих Бонусів за покупку (в тому числі решти від наданої до сплати за покупку суми), здійснену за даним касовим чеком. 7.3.1. У випадку не звернення Учасника до Виконавця щодо зарахування решти у вигляді Бонусів, Виконавець не несе жодної відповідальності щодо зарахування решти за касовим чеком покупки, здійсненої під час відсутності Інтернет-зв’язку. 7.4. Решта нараховується у якості Бонусів, які можна використовувати наступного дня після нарахування, строк дії даних Бонусів 90 днів з дати нарахування. 7.5. Використання решти, зарахованої на Картку у вигляді Бонусів можливо тільки у випадку, якщо Номер телефона активен і якщо для цього є всі необхідні технічні можливості (присутній Інтернет-зв’язок каси Місця проведення Програми з центральною базою даних Виконавця).
8. ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ. 8.1. У випадку повернення Учасником придбаного ним товару, Виконавець повертає Учасникові вартість товару, яка була фактично сплачена Учасником у гривневому еквіваленті, при цьому кількість Бонусів, використаних під час здійснення покупки цього товару, поверненню, будь-якому відшкодуванню, обміну тощо не підлягає. Виконавець має право списати з Картки Учасника кількість Бонусів, зарахованих при купівлі товару, що повертається. 8.2. У випадку повернення Учасником товару, купленого з використанням Бонусів, списані Бонуси не повертаються. 8.3. Бонуси, нараховані за операціями, які були скасовані, і Бонуси, нараховані помилково, списуються з Картки.
9. ІНФОРМАЦІЙНА ПІДТРИМКА УЧАСНИКА. 9.1. Беручи участь у Програмі, Учасник дає згоду на подальше отримання на його номер телефону та на адресу електронної пошти, що зазначені в Анкеті, новин та інших інформаційних та рекламних повідомлень від Виконавця. 9.2. Учасник може дізнатися про перелік Місць проведення Програми та про умови спеціальних пропозицій, доступних тільки для Учасників Програми, за допомогою Інформаційного центру Програми за номером Гарячої лінії 0 800 505 253 та/або на Сайті Програми med-service.com.ua. 9.3. Учасник має можливість перевірити суму накопичених на Рахунку Бонусів і термін їх дії перевірити за номером Гарячої лінії 0 800 505 253 9.4. Виконавець не несе відповідальності за неможливість контакту з Учасником, якщо контактні дані Учасника вказані неправильно або на момент контакту змінилися. Учасники несуть особисту відповідальність за достовірність наданої ними у Анкеті контактної інформації.
10. ЗГОДА НА ОБРОБКУ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ. 10.1. Учасник шляхом вільного та жодним чином необмеженого волевиявлення, надає згоду Виконавцю (ТОВ фірма «Мед-сервіс», ТОВ «Мед-сервіс», ТОВ «Мед-сервіс Львів», ТОВ «Мед-сервіс Юг», ТОВ «Мед-сервіс Днепр», ТОВ «Мед-сервіс Харків»), на обробку своїх персональних даних у Базі даних Виконавця «Базі персональних даних «Клієнти», добровільно наданих при заповненні Анкети (в паперовому або в електронному вигляді), у тому числі але не виключно: прізвище, ім’я, по батькові, вік (дата народження), стать, місце реєстрації (місце проживання); номери, адреса електронної пошти, зображення на фото-, відеоплівці та інших носіях, у разі їх добровільного надання Учасником, будь-які інші персональні дані та відомості, які добровільно надаються Учасником, а також інформацію про здійснені за допомогою Картки покупки, згідно мети їх обробки, визначеної цим розділом Правил, та на інших умовах даного розділу Правил. Дані можуть оброблятись у картотеках та/або за допомогою інформаційно-телекомунікаційної системи Бази персональних даних «Бази персональних даних «Клієнти». Учасник зобов’язується надавати точні та правдиві відомості про себе, а також своєчасно повідомляти Виконавця про зміни, що стосуються наданих відомостей. 10.2. Розпорядником персональних даних є відповідна юридична особа Виконавця, якій Учасник передав Анкету. 10.2.1. База даних — «База персональних даних «Клієнти» (надалі – «База»). 10.3. Мета та цілі обробки персональних даних у Базі. Цим Учасник повідомляється та надає згоду на те, що його персональні дані обробляються Виконавцем з метою надання Виконавцю можливості краще зрозуміти потреби споживачів, а також реалізації відносин між Сторонами з метою: · здійснення рекламної та маркетингової діяльності (включаючи, але не обмежуючись, такі дії, як направлення інформаційних та/або рекламних повідомлень про акції чи спеціальні пропозиції шляхом електронної, кур’єрської або поштової розсилки, направлення смс або голосових повідомлень, тощо); · надання Учасникам найповніших відомостей про спеціальні пропозиції у рамках Програми, покращення якості послуг та товарів, що пропонуються Учасникам, а також з метою реалізації Програми, створення нових Бонусних програм, вивчення споживчого попиту, у маркетингових, інформаційних, рекламних та/або інших аналогічних цілях; · забезпечення відносин у сфері захисту прав споживачів; · реалізації договірних відносин; · інші аналогічні переліченим вище цілі.
11. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ. 11.1. Бонусна програма «МС-Клуб» є довгостроковою програмою. 11.2. Ці Правила (з урахуванням всіх змін і доповнень) разом з усіма реєстраційними формами і додатками до цих Правил є власністю Виконавця. Забороняється використання та / або розповсюдження (у тому числі, але не обмежуючись — копіювання, публікація, передрук повністю або в частині) Правил (повністю або частково) в комерційних цілях та / або господарської (підприємницької) діяльності без письмової згоди Виконавця. 11.3. Виконавець залишає за собою право відмовити будь-кому в участі у Програмі на власний розсуд без будь-яких негативних наслідків для себе. 11.4. Виконавець має право в односторонньому порядку вносити зміни в дані Правила. Про зміну Правил Програми Виконавець повідомляє Учасника Програми не пізніше ніж за 10 календарних днів до набрання чинності нової редакції Правил шляхом розміщення відповідної інформації (повідомлення) на Сайті Програми med-servicе.com.ua. 11.5. Повідомлення про призупинення або припинення або продовження дії Програми, а також про зміну Правил Програми вважається направленим Учасникові, якщо воно було розміщено на Сайті Програми med-service.com.ua та/або у Місцях проведення Програми та/або направлене Учасникові на зазначену в Анкеті адресу електронної пошти. При цьому Виконавець не зобов’язується повідомляти про зміни шляхом направлення повідомлення на адресу електронної пошти Учасника, або смс-повідомлення на номер мобільного телефону Учасника.